HTML

Hirdetés

P90X edzésterv

Friss topikok

Címkék

Blogajánló

Archívum

Kezdetek

2012.01.10. 19:31 Luizmicsek

 Tony Horton gondolt egyet és létrehozta a P90X nevezetű edzéstervet. Pont jókor került az utamba, ugyanis pont fogyni akarok még. 

Ikerbabáim születése után egy évvel 21 kilóval vagyok kevesebb, de a tél beköszöntével elszállt a futás iránti lelkesedésem. Hideg van, momentán hó is, meg sötét is. Fusson, akinek három anyja van, ilyen időben.
 
Még 10 kiló leadása a célom, izmosabb, feszesebb, karcsúbb testet akarok. A program leírása alapján 13 hét alatt csodákat lehet elérni. Ma megszereztem a dvd gyűjteményt, holnap elkezdem az első edzést.
 
A program röviden és nagy vonalakban:
 
A hét 6 napján edzés van, ám minden nap más. Has gyakorlatok, kar, hát, mellkas, láb, kardio, jóga és nyújtás. Ezek váltogatják egymást hétről hétre, egy pihenőnap van, amikoris tetszés szerint a nyújtógyakorlatokat el lehet végezni. Van hozzá étrend is, de azzal most nem foglalkozom különösebben, az étrendem 1000-1200 kalóriát tartalmaz, kevés ch, sok rost, sok folyadék, semmi extra.
Van klasszikus programterv, dupla és fogyasztó. Én a fogyasztót szeretném megcsinálni, melyben több a kardio és kevesebb a súlyzós edzés.
 
A blogon nem fogok megosztani recepteket, meg a napi bevitt ételeimet sem. Fotókkal fogom hétről-hétre bemutatni, hogy mit lehet elérni Tony bácsi edzéstervével.
 
Hajrá nekem!
 
 

Szólj hozzá!

Címkék: köszöntő fogyás p90x